Hero

Klachten en geschillen

×

Klachten en Geschillencommissie

Wij doen ons best u zo goed mogelijk te helpen. Desondanks kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent.

Van uw ervaringen kunnen we veel leren. Dus als u opmerkingen of klachten heeft over de zorg thuis, uw behandeling of verblijf in het ziekenhuis, of over de manier waarop u te woord bent gestaan, twijfel dan niet om dit aan ons door te geven. Een klacht kan voor ons een signaal zijn om zaken anders te pakken.

Bij wie kunt u met uw klacht terecht?

Thuiszorg Zusters
T.a.v. de klachtenfunctionaris
Postbus: 6716 BG Ede

Of u stuurt een email met onderwerp Klacht naar: klachten@thuiszorgzusters.nl

Vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden. 

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

​Als een klacht door Thuiszorg Zusters niet naar uw tevredenheid is afgehandeld of u wilt uw klacht direct bij een externa partij voorleggen dan kunt u uw klachten voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

Wij proberen zo goed mogelijk voor u te zorgen. Toch kan het gebeuren dat u hierover niet tevreden bent. U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl.

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg/

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl.

Bekijk hier het gehele klachtenregelement.

Persoonlijke aandacht

Persoonlijk

Uw wensen zijn belangrijk

24/7 bereikbaar

24/7

Wij zijn altijd bereikbaar

Zorg op maat

Zorg op maat

Altijd de juiste zorg

Innovatieve technologie

Innovatie

Langer veilig thuis wonen

Thuiszorg Zusters

Wij zijn actief in

Kaart Thuiszorg Zusters

Thuiszorg Zusters

Samenwerkingen

Logo Mediq
Logo Radboud UMC
Logo Opella
Logo ZinZia Zorggroep
Logo Siza
Logo nCare
Logo Nederlandse Brandwonden Stichting
Logo Sint Maartenskliniek
Logo CWZ
Logo DeZorginkopers
Logo ONS
Logo Medipoint